براساس اطلاعات به دست آمده چند دانش آموز دختر که در مقطع چهارم،پنجم و ششم مدرسه حمزه رفعتی در محله علی آباد خیابان صفاری 2 مشغول تحصیل بودند به دلیل انتشار گاز ناشناخته با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند و همچنین دانش ...